Leer nu in 1 dag alles over webinars
en leer hoe je je klanten kunt ondersteunen en adviseren
bij hun (eerste) webinars!

WORKSHOP

WEBINARS ZONDER ZORGEN

Next edition speciaal voor VA’s:
Vrijdag 8 juni a.s.
10.00 – 16.00 uur
Seats2Meet Peer! in Amersfoort-Noord

Wil jij webinarondersteuning toevoegen aan je dienstenpakket?

Omdat je weet dat er veel ondernemers zijn die webinars willen gaan geven, maar het niet doen omdat ze het eng vinden en eigenlijk niet weten waar ze moeten beginnen?

Ik hoor van ondernemers dat ze worstelen met de volgende zaken:

u
Hoe zet je zo’n webinar op?
u
Zitten mensen wel op mij en mijn verhaal te wachten?
u
Al die keuze uit webinartools, welke kies ik dan?
u
Ik bent totaal niet technisch, dus het gaat vast niet lukken met de techniek
u
En o jee, wat als er tijdens mijn live webinar iets fout gaat?
u
Eigenlijk weet ik ook gewoon helemaal niet waar ik moet beginnen….
Tja, ze willen wel dat het een succes wordt en zeker zijn van hun zaak. Het is tenslotte wel een líve webinar.
En er zijn zó veel ondernemers die daarmee worstelen en het dus uiteindelijk maar niet gaan doen.
Zo jammer!

Maar is dat eigenlijk ook precies wat jou tegenhoudt? Dat jij ook niet weet waar je moet beginnen?
Precies om die reden bied ik deze workshop, want in één dag stoom ik jou klaar, zodat je webinarondersteuning aan je dienstenpakket kunt toevoegen en daarmee klanten kunt gaan aantrekken!

Welke elementen maken een webinar tot een succes?

N
Door een goede voorbereiding en planning
N
Door de juiste deelnemers aan te trekken met de juiste promotie
N
Door vertrouwen en verlangen op te bouwen met de inhoud van het webinar
N
Door te zorgen dat jij en je klant bekend zijn met de techniek
N
 verkopen via webinars
Ik weet het nog goed, mijn eigen eerste webinar….wat vond ik het spannend!
Gelukkig had ik me al wel verdiept in het fenomeen webinar en wist ik ook hoe de tool werkte waar ik het webinar mee ging geven. Die voorbereiding zorgde ervoor dat ik al heel veel van mijn onzekerheid kwijt was en het enige waar ik me nog wel zorgen over maakte, wat het feit dat ik live moest gaan spreken, want dat had ik eigenlijk nog nooit gedaan.

Maar juist door die voorbereiding ging het allemaal eigenlijk heel soepel en weet je, het was echt super leuk!
Ik had in diezelfde week nog een tweede webinar gepland en eigenlijk keek ik daar heel erg naar uit toen ik die eerste achter de rug had. Ik kon niet wachten!

En eigenlijk hebben alle klanten die ik bij hun webinars heb ondersteund die zelfde ervaring. De één vraagt mijn ondersteuning maar één keer, de ander wil me er graag vaker bij hebben omdat het gewoon een lekker veilig gevoel is, mócht er iets mis gaan.

Wil jij ook ondersteuning bij webinars toevoegen aan je dienstenpakket?
Maar weet je eigenlijk net als je klanten ook niet waar je moet beginnen?

Dan is deze workshop dé kickstart die jij nodig hebt!

Tijdens de workshop leer je:

N
Planning
Welke vormen webinars zijn er, hoe kun je  je klant adviseren bij het bedenken van het doel en onderwerp van het webinar, hoe kom je tot een pakkende titel en wat is een handige tijdslijn/planning voor het webinar.
N
Promotie
Hoe kun je webinars promoten en op welke manier trek je de juiste deelnemers aan
N
Inhoud/presentatie
Waarmee kun je je klant adviseren over de  inhoud van zijn/haar webinar, zodat die boeit en interesse wekt bij de deelnemers
N
Het live webinar
Je leert hoe je ervoor kunt zorgen dat het live webinar zorgeloos en soepel verloopt en wat je eigenlijk aan ondersteuning kunt bieden
N
Follow up
Wat kun je je klant aan follow up acties en adviezen voor na het webinar bieden

Kortom, alles wat jouw klant nodig heeft om een succesvol webinar zonder zorgen te geven.

Maar er is nog meer…

BONUS

Je leert alles over Webinargeek!

Na de workshop krijg je EXCLUSIEVE TOEGANG tot de VA Special van mijn online training Webinars Zonder Zorgen.
Naast uitgebreide informatie over Webinargeek kun je middels videotutorials zien hoe de tool werkt, zodat je je klant echt goed kunt bijstaan bij haar/zijn eerste webinar. Tot slot krijg je toegang tot een module speciaal voor VA’s waarin ik stap voor stap met je deel hoe ik mijn klanten bijsta in dit proces.

Voor wie is deze workshop bestemd?

Voor iedereen ondersteuning wil bieden bij het geven van webinars, zoals bijvoorbeeld VA’s.

Wanneer en waar vindt de workshop plaats?

Ik organiseer regelmatig workshops en deze workshop speciaal voor VA’s staat nu weer gepland voor vrijdag 8 juni a.s. van 10 – 16 uur in Amersfoort.

“Webinars zijn hot in online-land en als VA is webinarondersteuning een hele waardevolle skill om aan te bieden. Veel ondernemers willen namelijk wel webinars geven, maar schrikken van de techniek erachter of vinden het gewoon eng.
Dus stel je eens voor dat jij als VA ze hier van begin tot eind bij kan begeleiden?
Sounds pretty cool to me.

Anita Faber is de koningin van de webinarondersteuning en leert je in deze workshop hoe je ondernemers kunt begeleiden bij dit proces. De handvatten die je nodig hebt om moderator te zijn bij de webinars van jouw klanten.”

Thamara Zijlstra – Virtual assistant trainer www.blueberrydynamic.nl

Wie ben ik?

Mijn naam is Anita Faber en ik ben Online Business Creator. Ik help zelfstandig ondernemers met het ontwikkelen en de technische realisatie van hun online onderneming. Door hun online zichtbaarheid en hun online bereik te vergroten. Door hun bedrijf zo in te richten dat zij meer of zelfs volledig online kunnen gaan werken. En door met hen mee te denken hoe ze hun producten online kunnen gaan aanbieden en dit ook technisch voor hen te realiseren.
Daarnaast ben ik webinarcoach en -trainer. Ik begeleid het proces van een webinar van begin tot het einde, oefen vooraf met de ondernemer, zorg ik ervoor dat de techniek tijdens het live webinar is geregeld en dat men zich puur kan richten op de presentatie en daarmee zorgeloos een webinar kan geven. Als trainer geef ik trainingen en workshops aan ondernemers. Deze organiseer ik zelf, maar ik geef ook training bij WebinarGeek, aanbieder van webinarsoftware.

Waarom Webinars Zonder Zorgen?

Ik weet uit ervaring dat je eerste webinar geven doodeng is. Niet alleen door mijn klantenkring, die ik ondersteun bij hun webinars, maar wat dacht je van mijn eigen eerste webinar…. Ook ik ben ooit een keer begonnen. En ik vond het doodeng!
Maar wat daarbij enorm helpt is een goede voorbereiding. En oefenen. En geloof in jezelf. Want je kunt meer dan je denkt!
Het klinkt simpel, maar het is echt gewoon een kwestie van dóen!

In deze workshop geef ik je de ‘missing links’, waarmee je je klanten kunt helpen zich goed voor te bereiden en zij daardoor niet in een groot zwart gat hoeven te springen. Je krijgt de handvatten om je klanten op een praktische manier te adviseren en te ondersteunen. Jeert alles over de techniek, zodat je precies weet hoe alles werkt. Niet alleen jij, maar ook je klanten zullen goed voorbereid beginnen aan het webinar, zodat deze zorgeloos en succesvol verlopen.

Zij gingen je voor

Dank je wel voor de leuke en interessante dag. Heerlijk om iemand te ontmoeten die ook zo lekker praktisch is, snel denkt, schakelt en doet. In mijn omgeving zijn er weinig van ‘ons soort’ (haha) te vinden. Ik hou ervan. Ook de woorden geen paniek over techniek; een term die ik sinds 2010 gebruik. Geen paniek, Thalita is er voor de techniek. Verwijzingen komen ook naar mij met de mededeling… ‘ik heb vernomen dat jij van het technisch gedoe’ bent.  Je kent het wel.

Heerlijk. Ook fijn om eens een keer niet zelf het wiel uit te vinden en mijn complimenten op de wijze dat je training geeft. Lekker praktisch.

Thalita van Heems

www.ladybutler.nl

De workshop Webinars Zonder Zorgen voor VA’s was ontzettend waardevol voor mij. Omdat de workshop in een kleine groep werd gegeven was er veel aandacht voor elkaar en konden alle vragen worden behandeld. Anita heeft heel duidelijk uitgelegd wat er allemaal bij het geven van een webinar komt kijken en hoe je je klant hier goed in kan adviseren en ondersteunen. De online training die je als aanvulling op de workshop ontvangt is een bron van informatie. Hier wordt o.a. in videolessen in detail uitgelegd hoe diverse tools werken. Ik kan mijn klanten nu goed adviseren bij het kiezen van de tool die voor hen het meest geschikt is.

Claudia Szokol

www.bloombridgesupport.nl

Ik ben heel blij dat ik de workshop van Anita heb gevolgd. Anita behalve een fijn mens een echte expert. In een presentatie heeft zij alle ins en outs heel duidelijk uitgelegd. Ik weet nu hoe ik als virtual assistant daarmee de klant het beste kan ondersteunen. 
Ik kan niet wachten om mijn eerste webinar op te mogen zetten. Dus voor mij is Anita de go-to-person als het om webinars gaat. Dankjewel Anita!

Anne Wierckx

www.annewierckx.nl

Nog niet zo heel lang geleden, ik weet het nog goed, volgde ik een eerste webinar.  Wat vond ik dat spannend: inloggen, waar kom ik terecht? Waar zitten de knopjes, hoe werken ze precies, hoe werkt de chat… Een tweede webinar ging al veel soepeler. Daarna was ik over de angst van het onbekende heen. Ik werd nieuwsgierig naar de ‘achterkant’. Hoe werkt het geven van een webinar, hoe werken de verschillende webinartools? Bij Anita heb ik toen de workshop ‘Webinars Zonder Zorgen’ speciaal voor VA’s gevolgd. In die workshop heb ik veel geleerd over webinars en webinar ondersteuning. De bonus, toegang tot de video tutorials, die Anita erbij geeft, is daarbij van onschatbare waarde. Anita legt hierin stap voor stap helder en duidelijk uit welke tools er zijn en hoe ze aan de voor- én achterkant werken. Zelfverzekerd en vol vertrouwen heb ik ondertussen mijn eerste webinars ondersteund. En wat zijn de klanten blij hiermee!”

Herma Dennekamp

www.viaherma.nl

Workshop d.d. 7 juli 2017

Workshop d.d. 17 november 2017

Na deze workshop ben jij klaar om je klanten goed te adviseren en te ondersteunen bij het hele proces rondom het zorgeloos geven van webinars!

The better you PREPARE

The better you PRESENT

Wil jij webinarondersteuning toevoegen aan je dienstenpakket?
Dan ben je daar na deze workshop klaar voor!
Stap voor stap neem ik je mee door alle fases van een webinar, zodat jij alles weet van de techniek en je klanten straks kunt helpen om zorgeloze webinars te geven

Veel gestelde vragen

Wat heb ik nodig tijdens de workshop?
Het is handig om je laptop mee te nemen en daarop notities te maken. Er is wifi in de ruimte waar we die dag zitten.
Welke resultaten mag ik verwachten na deze workshop?
Zoals ik al aangaf; na deze workshop zou je in staat moeten zijn om je klanten te kunnen adviseren en ondersteunen in het hele proces rondom het geven van webinars.
Hoe ziet het programma er die dag uit?
We starten om 10.00 uur en eindigen om circa 16.00 uur. Tijdens de dag wordt er uiteraard voor koffie, thee en water gezorgd en tijdens de pauze krijg je heerlijke lunch geserveerd.
Waar kan ik terecht als ik nu nog vragen heb?
Als je nog vragen hebt, dan kun je mij een bericht sturen via de contactpagina.

De afgelopen jaren heb ik bij een groot aantal webinars ondersteund

%

Het percentage klanten dat daarna vaker en zelfstandig webinars is gaan geven

Deelnemers Workshop Webinars Zonder Zorgen

Deelnemers Online training Webinars Zonder Zorgen

Wil jij erbij zijn op vrijdag 8 juni a.s.?
Meld je dan nu aan!

Neem je liever de tijd en wil je je in je eigen tempo op dit vlak ontwikkelen?

Dat kan ook met de VA SPECIAL van de ONLINE TRAINING Webinars Zonder Zorgen.
Starten wanneer het jou uitkomt en in je eigen tempo.
Na de training ben je gegarandeerd klaar
om je je klanten te adviseren en te ondersteunen bij hun webinars.